Win3x.Org

Windows & DOS Community

[Propose] Pilotes pour carte mère Supermicro [en]

Règles du forum

Ce forum sert à contribuer au site ou faire une demande de contribution. Pour proposer un programme, suivez simplement le guide en trois étapes !
Les présentations des différents programmes ne sont pas figées : si vous pensez pouvoir les améliorer, n'hésitez pas à proposer votre version !

Répondre   Page 1 sur 1  [ 1 message ]
Auteur Message
Deksor
Sujet du message : [Propose] Pilotes pour carte mère Supermicro [en]
Publié : 11 nov. 2018 18:06
Modérateur
Hors-ligne

PC Rétro : 486DX 33 8mo SB Pro 2, P2 450 128mo Voodoo 2 SLI

Carte mère Supermicro
à déterminer

Je ne sais pas encore pour combien de cartes mères ce CD-Rom a été conçu pour, je sais juste qu'il était fourni avec ma supermicro P6DBE (Ou P6DGE si l'on en croit l'inscription sur la rom de mon bios)

Content of CD (Contenu du CD)
  • SUPERMICRO PC Doctor Health Monitoring Version 1.50
    • Let user know you system health status at real time.
    • Save / Print history on seven monitored different voltages, two system temperature and three fan speed.
    • Enable users do analysis and detect possible failure on power supply and fans at early stage.
    • Configurable monitor time interval, minimum system resource usage to lowest level.
  • BIOS Flash Upgrade Utility
    • Download the new BIOS from our website (www.supermicro.com) or BBS (408-895-2022) and upgrade your BIOS to the latest version.
  • Intel IDE Bus Master Driver for Win NT and Win 95
    • Enable your ultra DMA IDE hard disk I/O up to 33MB/s .
  • Super Micro PIIX4 Upgrade Utility for Win 95
    • Allows Windows 95 to recognize newer PIIX4 PCI to ISA bridge chipset, Ultra DMA, and USB.
  • Manual in PDF format
    • Manuals are available in PDF format for motherboard, and BIOS
    • Please download the latest version of Adobe Acrobat Reader at www.adobe.com
  • DMI Browser for Win 95
    • DMI 2.0 compliant browser.
    • Allows users can see the detail system hardware/ software information on system
  • Adaptec SCSI Drivers
    • This directory includes AIC-78XX drivers for OS/2 (OS/2 v2.1x, OS/2 Warp 3.x and 4.x), Windows NT (Windows NT v3.5x and v4.x), Windows 95, and NetWare (NetWare v3.1x and v4.xx).
  • Super Micro 740 AGP Display card Driver
    • Driver for Super Micro 740 AGP card under Windows 95 and Windows NT.
  • Intel LANDesk Client Manager 3.3x (optional)
Photos

Box.jpg p6dbe-p6dge.jpg
[en] [cdrom]x1 Pilotes pour carte(s) mère supermicro (modèles et OS à déterminer) (208.3 Mo) Clics : 12 [certified] [dos] ??? [win] ??? [os2] ???

Laptop hater

Afficher : Trier par : Ordre :
Répondre   Page 1 sur 1  [ 1 message ]
Revenir à « Vos contributions »
Aller :