Welcome to Win3x.Org. You will find here what you need to reuse your old computer!  
Win3x.Org | Return to “Applications”
Seal
MS-DOS

Description

[en] Seal is the 32 bits shell for DOS. It supports several advanced features as a dynamic system links (XDL), sounds and others miultimedia functions (SFA), multilingual support and even more.

[fr] Seal est une interface utilisateur 32-bit graphique (shell) pour DOS. Il supporte de nombreuses fonctionnalités avancées, comme un système dynamique de liaison (XDL), de sons et d'autres fonctions multimédias (SFA), un support multilingue et plus encore.

System requirements (Configuration requise)
  • CPU: 80486
  • RAM: 8 MB
  • GPU: SVGA 640x480 8bit
  • HDD: 1.6 MB
PS : Néanmoins, sur mon PII 300Mhz avec 256Mo de RAM sous FreeDOS beta 9 Prerelease 4, j'ai rencontré de nombreux bugs.

Screenshot (Capture d'écran)
  SPOILER Disabled
[ img ]
Download (Téléchargement)
[en] Seal 2.0.0.11 (1.4 MB) Hits : 112 [dos]
Win3x.Org is not just a website for downloading, it’s also a community!

If you have any trouble with a program, or if you want to react, feel free to post a reply by clicking HERE.

No registration is required and we encourage you to leave a message even if the discussion has been inactive for a long time.

Seal

Moderator: Nintenloup
Post Reply   Page 1 of 1  [ 5 posts ]
Author Message
missingno
Post subject: Re: Seal
Posted: 11 August, 13:39
Membre inscrit

Bonjour,
Sous virtual pc il me marque : "your card does not support the default resolution of 640*480 in 256 colours"
j'ai donc fait une live-disquette avec seal dessus pour essayer sur un vrai pc:
seal.cab est décompressé dans un ramdrive et lorsqu'on le lançe un écran blanc s'affiche avec écrit en vert sur fond noir et en tout petit "general protection fault at [truc illisible]
c:\seal2>" (c:\ étant le ramdrive)
D'autant plus étrange que ce message est répété sur deux colonnes avec un autre code d'erreur.
J'utilise dos 7.10. Quelqu'un a-t-il eu ce problème?

Moi je dis que le plus fort entre l'hippopotame et l'éléphant, c'est encore le rhinocéros !

Dr Frankenstein
Posted: 18 August, 06:36
Membre d'honneur

Commence par essayer avec DOS 6.

Introducing Windows 95.
It lets you use more than eight characters to name your files. Imagine that. ~Apple.

missingno
Posted: 13 November, 00:49
Membre inscrit

Cela ne marche toujours pas...

Moi je dis que le plus fort entre l'hippopotame et l'éléphant, c'est encore le rhinocéros !

Suppachok
Posted: 15 December 2022 00:26
Membre inscrit

Je pense que g u i ressemble à mac os.

Display: Sort by: Direction:
Post Reply   Page 1 of 1  [ 5 posts ]
Return to “Applications”
Jump to: